Over Hak

Werken Bij

Terug naar overzicht

Planner Supply Chain / Inkoper HAK Fresh ('s-Hertogenbosch)

Afdeling: Supply Chain



HAK Fresh, sinds 2017 onderdeel van HAK, richt zich met tailormade groenteconcepten en -oplossingen op het verrijken van maaltijden (zoals salades, pizza’s en broodjes) voor een grote diversiteit aan klanten zowel in foodservice als in retail.

Sinds de overname door HAK is er achter de schermen veel gebeurd. De strategie van HAK is met de komst van HAK Fresh uitgebreid met de productie van verse groente-ingrediënten met hoge toegevoegde waarde op de locatie in Den Bosch.

Er is veel geïnvesteerd in onder meer nieuwe kwaliteitssystemen, extra productiecapaciteit en technologie, personeel en vernieuwing van het productassortiment. Na de verbouwing is de nieuwe high risk en high care productielocatie gereed en is HAK Fresh klaar voor de toekomst.

Om te komen tot een verdere professionalisering van de organisatie en dan met name op het gebied van Supply Chain en Inkoop, zijn we op zoek naar een enthousiaste gedreven Planner Supply Chain / Inkoper.

In deze nieuwe rol binnen HAK Fresh ben je verantwoordelijk voor het opzetten en optimaliseren van de demand en productieplanning op de korte en middellange termijn en ben je daarnaast ook verantwoordelijk voor de inkoopactiviteiten van HAK Fresh.

Mocht jij na het lezen van onderstaande kernactiviteiten denken, deze baan is mij op het lijf geschreven, dan komen wij graag met jou in contact!

KERNACTIVITEITEN:

  • Ontwikkelen van een demand - en productieplanning proces en de uitvoer daarvan;
  • Opstellen van stuurinformatie aan de hand van rapportages en KPI's en initiëren van verbetervoorstellen;
  • Verantwoordelijk voor de voorraadadministratie van geproduceerde producten, verpakkingsmiddelen, hulpstoffen en gebruiksartikelen;
  • Zorgen voor een juiste en tijdige interne afstemming van de planning en inkoop;
  • Analyseren van knelpunten en nemen van adequate maatregelen;
  • Aanbrengen van standaardisatie in het supply chain proces en bijsturen waar nodig;
  • Verantwoordelijk voor interne afstemming en assisteren van collega’s.
  • Organiseren en bewaken van het inkoopproces om de efficiency van het bedrijfsproces te optimaliseren (denk daarbij aan grond- en hulpstoffen, verpakkingsmaterialen);
  • Het zorgen voor continue beschikbaarheid van de producten;
  • Bij tekorten / afwijkingen adequaat omschakelen;
  • Het bewaken van afspraken met leveranciers;
  • Onderhandelen en inkoopafspraken vastleggen;
  • Het nemen van maatregelen bij leveringen van partijen van onvoldoende kwaliteit.

ERVARING:

  • Minimaal afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur in de richting Logistiek / Supply Chain;
  • Enkele jaren relevante werkervaring in de logistiek / supply chain management / inkoop van een productiebedrijf, bij voorkeur in AGF;
  • Uitstekende beheersing van MS Excel;
  • Bij voorkeur ervaring met Reflex, Access en MS office;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

PERSOONLIJKSHEIDSKENMERKEN:

  • Je bent analytisch en werkt gestructureerd;
  • Plannen en organiseren is jou op het lijf geschreven;
  • Je werkt accuraat en bent cijfermatig onderlegd;
  • Vanuit jouw rol werk je klantgericht, bent communicatief vaardig, je bent besluitvaardig en je neemt graag het initiatief;
  • Je bent flexibel, stressbestendig en hebt een sterk probleem oplossend vermogen.

Iedereen die geïnteresseerd is in deze functie en voldoet aan de gestelde eisen kan schriftelijk (CV incl. motivatie) reageren bij Femke Berendsen, HR Directeur, femke.berendsen@hak.nl, 06-22743210.

Hartelijk dank voor uw sollicitatie. U hoort zo spoedig mogelijk iets van ons.

Met vriendelijke groet,

Afdeling P&O
HAK Fresh B.V.