Nieuwe 1-portie-bonenschotels van HAK: voor iedereen die weleens alleen eet

Simpel, snel en voedzaam

De nieuwe 1-portie-bonenschotels van HAK zijn een uitkomst als je heel makkelijk een lekkere en voedzame maaltijd voor jezelf wil bereiden. Bijvoorbeeld snel wat eten voor of na het sporten, warm lunchen op kantoor of als je alleen thuis eet. Het is gewoon een kwestie van opwarmen, wat rijst koken of de schotel met bonen, groenten en saus oprollen in een warme of koude wrap.

Groente- en peulvruchtenfabrikant HAK komt, in navolging van het succes van de grotere verpakkingen bonenschotels, nu met drie verschillende 1-portie-bonenschotels in een handige stazakverpakking van 270 gram: een Kidneybonen chili schotel, een pittig gekruide Bonenschotel en een Indiaas gekruide Linzencurry schotel.

De 1-portie-bonenschotel is perfect voor eenpersoonshuishoudens en voor iedereen die weleens alleen eet. Bereid in circa 8 minuten en hartstikke voedzaam. Met 100% natuurlijke ingrediënten, lekker gemaakt met kruiden en specerijen en zonder toegevoegde suikers. En: een bron van vezels en eiwitten. Ideaal voor wie lekker en gemakkelijk voldoende groenten en peulvruchten wil eten. Op elk gewenst moment van de dag. Consumentenadviesprijs: €1,99

HAK Groentefeit: Wist je dat 54% van Nederlanders ouder dan 18 jaar tot wel vijf keer per week alleen eet en een steeds grotere groep vaker alleen de maaltijd nuttigt?

(bron: Het Grote Groente-onderzoek van HAK (november 2018, 18+ m/v)

Lees ook:

‘HAK serveert voortaan ook groenteschotels in stazak’

‘Super salad boost: de nieuwe Saladeverrijkers van HAK’

500 14 01 15Ronaldkoemankookthollandsepotvoorbouwersijsbaan 3Hr 1

Ronald Koeman kookt Hollandse pot voor bouwers ijsbaan

HAK serveert stamppotten op De Coolste Baan van Nederland
Hak Logo 2016 Digitaal Web Schaduw Rgb

HAK uitgeroepen tot Merk van het Jaar 2013

HAK is door de Nederlandse supermarktklant uitgeroepen tot Merk van het Jaar 2013. De prestigieuze publieksprijs is een initiatief van de levensmiddelenbranchevereniging FNLI in samenwerking met onderzoeksbureau GfK. Op basis van een grootschalig onderzoek onder 13.000 consumenten worden merken beoordeeld op kwaliteit, innovatiekracht en expressiviteit. Nederlanders waarderen HAK vooral om haar constante kwaliteit, de sterke Hollandse herkomst en het innovatieve vermogen.
Soep Hak

HAK introduceert bonensoepen in stazak

HAK breidt bonenassortiment uit naar soepschap