HAK zet populaire stazak in om Nederland meer groenten en peulvruchten te laten eten

11 nieuwe producten in één keer verkrijgbaar

Groente- en peulvruchtenfabrikant HAK ligt vol op stoom in haar missie om Nederlandse consumenten, van jong tot oud, meer groenten te laten eten. Naast 1-portie-bonenschotels en saladeverrijkers brengt HAK vier nieuwe groenteschotels op de markt, allemaal verpakt in de populaire stazak.

De nieuwe 1–portie-bonenschotels (drie varianten) zijn ontwikkeld voor de groeiende groep eenpersoonshuishoudens en voor iedereen die weleens alleen eet, de saladeverrijkers (vier varianten) voor wie zijn salade wil boosten om voldoende groenten te eten en de groenteschotels (vier varianten) helpen mensen op een gemakkelijke manier aan hun dagelijkse portie groenten te komen.

Wat de introducties met elkaar gemeen hebben, is dat ze zijn gemaakt met 100% natuurlijke ingrediënten, lekker gemaakt met kruiden en specerijen en dat er geen suikers aan zijn toegevoegd. Bovendien zorgt de bijzondere verwerking ervoor dat zowel de groenten als bonen hun lekkere bite behouden.

Het bedrijf uit Giessen wil met de stazakverpakking mensen helpen makkelijk meer groenten en peulvruchten te eten. Vooral relatief jonge mensen eten niet per definitie op drie vaste momenten, maar spreiden hun eetmomenten meer over de dag en bestellen regelmatig buiten de deur. Ook wisselt deze doelgroep vaker koude en warme maaltijden met elkaar af dan de traditionele Nederlandse eter. En een dagje zonder vlees is heel gewoon. De stazakverpakkingen van HAK sluiten naadloos aan op de behoeften van deze groep mensen.

Ontdek hier alle varianten en eigenschappen van deze unieke productintroducties: 1–portie-bonenschotels, saladeverrijkers, groenteschotels

0 Appelmoes 37 0 720 En Appelmoelcompote0 V2

Nieuwe appelmoesgeneratie staat op

Innovaties in en omzetgroei van 0% segment zorgen voor serieuze verschuivingen in klassieke categorie
L

HAK wil met overname van distributeur foodeko marktpositie in Duitsland versterken

Groentefabrikant HAK wil zijn positie op de Duitse markt versterken en zijn afzet fors laten groeien. Daartoe heeft Neerlands Glorie Groente en Fruit B.V., de holding waar HAK deel van uitmaakt, een meerderheidsbelang van 51% genomen in de Duitse distributeur foodeko uit Viersen. Partijen maken geen financiële details van de transactie bekend. De Duitse autoriteit Bundeskartellamt heeft geen bezwaar gemaakt tegen de transactie.
Herman Achter Kookeiland

Export groentefabrikant HAK groeit hard in België en Duitsland

Positie in Noordwest Europa steeds sterker. 'Ook in België en in Noordwest Duitsland zijn we inmiddels geliefd als kwaliteits- groentemerk, we hebben daar een sterk marktaandeel.' Timo Hoogeboom, ceo HAK