HAK zet populaire stazak in om Nederland meer groenten en peulvruchten te laten eten

11 nieuwe producten in één keer verkrijgbaar

Groente- en peulvruchtenfabrikant HAK ligt vol op stoom in haar missie om Nederlandse consumenten, van jong tot oud, meer groenten te laten eten. Naast 1-portie-bonenschotels en saladeverrijkers brengt HAK vier nieuwe groenteschotels op de markt, allemaal verpakt in de populaire stazak.

De nieuwe 1–portie-bonenschotels (drie varianten) zijn ontwikkeld voor de groeiende groep eenpersoonshuishoudens en voor iedereen die weleens alleen eet, de saladeverrijkers (vier varianten) voor wie zijn salade wil boosten om voldoende groenten te eten en de groenteschotels (vier varianten) helpen mensen op een gemakkelijke manier aan hun dagelijkse portie groenten te komen.

Wat de introducties met elkaar gemeen hebben, is dat ze zijn gemaakt met 100% natuurlijke ingrediënten, lekker gemaakt met kruiden en specerijen en dat er geen suikers aan zijn toegevoegd. Bovendien zorgt de bijzondere verwerking ervoor dat zowel de groenten als bonen hun lekkere bite behouden.

Het bedrijf uit Giessen wil met de stazakverpakking mensen helpen makkelijk meer groenten en peulvruchten te eten. Vooral relatief jonge mensen eten niet per definitie op drie vaste momenten, maar spreiden hun eetmomenten meer over de dag en bestellen regelmatig buiten de deur. Ook wisselt deze doelgroep vaker koude en warme maaltijden met elkaar af dan de traditionele Nederlandse eter. En een dagje zonder vlees is heel gewoon. De stazakverpakkingen van HAK sluiten naadloos aan op de behoeften van deze groep mensen.

Ontdek hier alle varianten en eigenschappen van deze unieke productintroducties: 1–portie-bonenschotels, saladeverrijkers, groenteschotels

Hak Professional Logo Rgb

HAK levert bonen nu ook exclusief aan professionele keukens en koks

Grote1,6kg -stazak biedt meer smaak en vraagt minder opslagruimte
Kidneybonen 09

Nederlanders kiezen steeds vaker voor peulvruchten

Trend plantaardig eten draagt bij aan toename bonenconsumptie in Nederland
San 1118

Nicole Freid nieuwe directeur Marketing & Innovatie

missie: meer versverwerkte groente op eettafel van Nederlandse gezinnen